Otago Exercise

Ζητήστε τώρα μια δωρεάν online πρώτη αξιολόγηση

Η άσκηση στην Τρίτη ηλικία, έχει δείξει ότι βελτιώνει τη δύναμη, την αντοχή, την ελαστικότητα και την ισορροπία στους ηλικιωμένους, όπως επίσης και ένας απλός δραστήριος τρόπος ζωής, π.χ., το περπάτημα, το ποδήλατο, οι δραστηριότητες του σπιτιού κ.α, βοηθούν στη διατήρηση μιας καλής γνωστικής λειτουργίας, στη μη απώλεια των δεξιοτήτων, καθώς και στην κοινωνικοποίηση του ατόμου. Η γυμναστική μπορεί επίσης να βελτιώσει και τις λειτουργίες του οργανισμού. Ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα άσκησης, μπορεί να έχει θετική επίδραση στη φυσική και νοητική υγεία, στη μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου, στα επίπεδα τεστοστερόνης, ενώ ταυτόχρονα  προστατεύει τον ηλικιωμένο από πτώσεις, καρδιοαναπνευστικές ασθένειες, οστεοπόρωση και άλλες χρόνιες ασθένειες.

 

Ένα πρόγραμμα άσκησης ειδικά σχεδιασμένο για ηλικιωμένους είναι το πρόγραμμα άσκησης Otago. Το πρόγραμμα άσκησης Otago αποτελείται από ασκήσεις ενδυνάμωσης, ισορροπίας, ορθοσωμίας και κινησιολογίας,  σχεδιασμένο από το Πανεπιστήμιο του Otago Medical School της Νέας Ζηλανδίας, και εκτελείται από πιστοποιημένους εκπαιδευτές, σε μικρές ομάδες ή ατομικά. Το ασκησιολόγιο είναι εξατομικευμένο και προσαρμοσμένο στις δυνατότητες του κάθε συμμετέχοντα, και είναι ειδικά σχεδιασμένο για την πρόληψη πτώσεων καθώς και για την βελτίωση των κινητικών δραστηριοτήτων των ατόμων αυτών.